More LOs from Kingston Lacy and Awards!


How exciting! I got two awards!

Well, the first one is an old one: Abi sent it to me in August 2010! Thanks so much for that, Abi!She is a teenage paper addict from the UK and you can read her blog HERE.

And today a friend from Germany, Bianca, sent me another one – it’s a German  award of course:

Du bist auserwählt und möchtest teilnehmen?
Erstelle einen Post, in den Du das „Liebster-Blog-Bild“ und die Anleitung reinkopierst (=den, Text den Du gerade liest).
Außerdem solltest Du zum Blog der Person verlinken, die Dir den Award verliehen hat und sie per Kommentar in ihrem Blog informieren, dass Du den Award annimmst und ihr den Link Deines Award Posts da lassen.
Danach überlegst Du Dir 3-5 Lieblingsblogs die Du ebenfalls in Deinem Post verlinkst und die Besitzer jeweils per Kommentarfunktion informierst, dass sie auserwählt wurden und hier ebenfalls den Link des Posts angibst, in dem die Erklärung steht.
Liebe Bloggerin: Das Ziel dieser Aktion ist, dass wir unbekannte, gute Blogs an´s Licht bringen.
Deswegen möchte ich euch bitten, keine Blogs zu posten, die ohnehin schon 3000 Leser haben, sondern talentierte Anfänger und Leute die zwar schon eine Weile bloggen, aber immer noch nicht so bekannt sind.
I chose these blogs (all in German):
Maja: A dear friend, living in Norway – I needed to move to the UK to get to know her! She’s a Shimelle addict😉 like me, does lots of wonderful LOs and can sew gorgeous things!
Ramona: Lots of ideas for creative stuff und cooking
Gisela: A scrapping American/German friend who is living in Würzburg, Germany
All the other blogs I read regulary are already well visited, so they don’t need this award🙂
And now two LOs which I finished yesterday (and finally NOT purple!):
No scrapping today, I’m sorry! Perhaps tomorrow … some more pics from Kingston Lacy are waiting for me and after that I can start with pics from Stourhead in autumn 2010 – I’m really looking forward to that!

3 thoughts on “More LOs from Kingston Lacy and Awards!

  1. uiii, danke für den award. Die Verlinkung mache ich morgen, denn jetzt muss ich ins Bett. Ich habe “mal wieder” mein scrapzimmer aufgeräumt und Fotos sortiert, eine Sucht die ich mir mal abgewöhnen möchte. Mess soll ja im Scrapzimmer o.k. sein, und ich muss lernen die 5 mal gerade sein zu lassen.😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s