Fabian’s Adventure with his Camera


Happy Sunday! Sunny here, but cold 😉 Looking forward to a cuddly warm blanket, a good book and a steaming hot tea!
But first my layout from yesterday evening (I met up with Maja on FB) and we cropped the Shimelle’s new Sketch of the Week! As always she was faster than me and you can see her LO already on her Blog HERE.

And this is mine! Yes, that is BROWN as a background, but luckily just the frame and most of it is of lighter colours! In those pics you can see Fabian (our guest from Germany last week) and yes, it IS Stonehenge again…. I really stopped counting…

Supplies:
October Afternoon – Sidewalks – Capture The Flag
October Afternoon – Sidewalks – Kick The Can
My Mind’s Eye – Mischievous – Creepy Celebration
American Crafts – Amy Tangerine Collection – Acrylic Stamp Set Love Struck

Brrr ist das kalt hier! Ich sollte mal das Fenster schließen, den heißen Tee aufbrühen und die kuschelige Decke um mich wickeln…. ok, aber zuerst zeige ich euch das Layout von gestern Abend! Das hab ich zusammen mit Maja gemacht (über FB) aber sie ist wie immer schneller und hat bereits in aller Frühe ihren Blogpost geschrieben. Wir haben uns Shimelle’s neuen Sketch of the Week vorgenommen!
Mein Hintergrundpapier ist braun, ich weiß. Ist nicht meine Lieblingsfarbe und ich vermeide es gerne wo es geht. Aber man sieht nicht viel davon; die anderen Papiere sind schön hell gehalten! Erkennt ihr das Grüne? und das mit den Linien?!? Das ist von der neuen Serie von October Afternoon – Sidewalks! Herrlich, wie ich finde!
Und auf den Bildern? Das ist Fabian, unser Besuch aus D. Und rate mal, wo wir mal wieder waren: Stonehenge. Genau. Ich zähle schon nicht mehr….
Schönen Sonntag euch allen!

9 thoughts on “Fabian’s Adventure with his Camera

  1. They are very different photos of Stone Henge though! And what is this aversion to brown cardstock? Have you tried it with teal, or with pink?
    And thanks for adding some text in German. I am trying to read that too. Maybe one day soon I will be good enough to comment a little more than ‘Das ist sehr schon’.

  2. Hallo Daphne,
    ich liebe Deine Ausflüge und natürlich die Fotos dazu und werde mir auch das 100ste Layout von Stonehenge anschauen!
    Ich war 2002 das letzte Mal in Schottland und dort unter anderem auf der Insel Lewis. Hast Du den Steinkreis von Callanish mal gesehen?
    Er ist auch sehr beeindruckend. Leider hat es in Strömen geregnet und es war stürmisch, aber ich war da und habe ein Foto gemacht!

    Ganz liebe Grüße auf die Insel
    Ines

    • Genau Ines, hauptsache man war mal da! Leider waren wir noch nicht in Schottland (mein nördlichstes Erlebnis war Bath, und das is ja bekanntlich nicht wirklich viel im Norden!), aber ich werde mir deinen Tipp merken!

  3. Great layout, love this one! Love the circles and buttons, love the spotty alphabet and the little camera and am amazed that you are using brown (I thought you had an aversion to brown?!)

    Great photos too …

    Carole xxx

  4. Love your page! But then again, I love the combination of brown and light blue. So what your issue with brown?! It´s a lovely colour, don´t you know that?!! Just kidding, me I have a problem with grey and bright pink and purple…

  5. der gegensatz der beiden fotos ist super! und die schönen stempel!!! ich schreib ja aus kostengründen lieber!
    nochmal danke für deine techniktipps im forum. habe etwas zu lange gewartet und stand dann wieder vor dem gleichen problem mit den fotos. dankdeiner nachricht hat es dann doch noch geklappt. jetzt muss ich dran bleiben…
    lg kerstin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s