Hello, this is Me walking the South West Coast Path


What a looong title! The South West Coast Path actually is Britain’s longest National Trail and covers the great coasts of Somerset, Devon, Cornwall and Dorset. I already walked parts in Dorset and Cornwall, but it might take years or even decades to finish it off completely!

I listed some of the parts I walked already around the square – so I won’t forget! A Log-Book came as well so I will document my walks in there as well.

I used this month’s SC kit – great light colours! And see this pinked circle?! It’s a stamp which was in the kit as well – very versatile!

This weekend I’m staying at home – the weather (still) is very unstable and soooo un-summery! Maybe I’m going to walk another bit of the SWCP next weekend…. what about Tyneham?

Was ein langer Titel! Der South West Coast Path ist auch tatsächlich der Britains längest National Trail und erstreckt sich über die Grafschaften Somerset, Devon, Cornwall und Dorset. Ein paar Abschnitte in Dorset und Cornwall hab ich schon geschafft, aber es wird wohl Jahre, wenn nicht Jahrzehnte dauern, bis ich wirklich alles abgelaufen bin😉

Die Teile, die ich schon geschafft habe, sind auf dem LO vermerkt! Außerdem hab ich heute auch mein Log-Buch bekommen und werde meine ganzen Abschnitte dort eintragen.

An Material habe ich das Juni-Kit von SC verwendet. Viele “leichte” Farben diesmal… und seht ihr den gezackten Stempelabdruck? Genial, wie ich finde. Mag ich sehr!

Dieses Wochenende bleib ich mal zu Hause. Das Wetter ist immer noch recht un-sommerlich und es regnet (zu) viel. Vielleicht breche ich nächstes Wochenende wieder auf – Tyneham reizt mich sehr (da konnte ich vergangenes WE nicht hin, da das Gebiet für Schießübungen gesperrt war). Ich werde berichten.

5 thoughts on “Hello, this is Me walking the South West Coast Path

  1. Oh, das ist schön geworden! Vor allem die Kombination der unetrschiedlichen Alphas gefällt mir super. Und wenn ich mir die Fotos so angucke: Die Landschaft hat viel Ähnlichkeit mit der Bretagne, wo wir gerade Urlaub machen…
    Schöne Grüße
    Birgit
    (übrigens, freu mich, daß wir uns demnächst mal persönlich treffen)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s