Our Golden Ben


Happy Monday! The Olympics are over …. what a great show it was, right? I’ve never watched this much Sports before, let alone Olympic Sports! I loved the Gymnastics, the Diving and of course the Sailing right at our doorstep (kind of)😉

Unfortunately I haven’t been there in person but I watched quite a lot on telly. And I watched the final moment of Ben Ainslie’s victory in the Men’s Finn Medal Race winning the fourth Olympic Gold Medal in his life!

Again – you might think now… America Crafts “Shoreline” papers! I still got some left and as I’m still waiting for my new ones from Scrapbook Werkstatt I will use the scraps! So be prepared to see some more!😉

The rosettes are self-made this time using the die by Tim Holtz.

See this cute button? Isn’t that perfect for this kind of layout? I saved it especially for this one!

And tomorrow there will be an Olympic layout about the Dorset Coast! Have a great day girls!

Guten Morgen – seid ihr auch so müde? Habt ihr die Closing Ceremony gesehen in London? Hach, die Engländer können schon feiern, gelle?
Jetzt isses vorbei und ich muss gestehen, ich hab noch nie so viel Olympischen Sport geguckt wie bei diesen Spielen! Besonderns bei den Gymnastics hab ich häufiger mal reingeschaut und beim Turnspringen, aber besonders hat mich das Segeln interessiert, war ja quasi vor unserer Haustüre – ne Stunde von hier, in Weymouth und Portland!
Leider konnten wir nicht selbst dort sein (zumindest waren wir in der Nähe), aber ich habs im Telly gesehen, wie er mit dem Men’s Finn Medal Race sein viertes Olympisches Gold gewonnen hat! Yeah!

Für das Layout – mal wieder – America Crafts “Shoreline”! Ich hab immer noch was über, genau! Und ich werde es benutzen bis ich endlich das Paket von der Scrapbook Werkstatt in Händen halten werde mit yummy neuen Papieren und den niegelnagelneuen Washi-Tapes! Come on Royal Mail! Hurry up!
Die Rosetten auf dem Layout sind diesmal selbst gemacht mit Hilfe des Dies von Tim Holtz. Und dieser süße Knopf mit dem Anker? Perfekt für diese Seite, stimmts?

Und was gibts morgen? Teheeee noch ein Layout über die Olympischen Spiele UND die Dorset Coast! Seid gespannt!

3 thoughts on “Our Golden Ben

  1. Ein schönes Layout. Ich mag die vielen Halbkreise/Kreise um den Titel rum.
    Und zu den fröhlichen Farben muß ich wohl nix mehr sagen😉

    LG Ines

  2. Wunderwunderwunderschön! Und auch wenn ich für Dich hoffe, dass das Paket von SBW bald abkommt😉 mir macht es nix aus, wenn Du noch zehn LOs mit dieser Serie zeigst :-)))
    LG Sylvia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s