Sailing on Clouds – Monatsstarter April 2013


Is it this time of the year?! A new month? I feels like if the March wasn’t quite here – all that cold weather felt more like a January or a February!

Oh well, that weather keeps us at least inside and we can be creative!

I have got a sketch for you today, the Monatsstarter for April 2013:

Sketch Daphne April 2013 (Large)

Easy, right?! Some circles, tiny pics, a title and some journaling. And this is my version:

 

IMG_4487 copy

Wohooo! What is this?! Yes, you still can see the sketch through the layout, can’t you? But (as so many times) I did a longer title; tons of embellishments; and (not for the first time) a lovely mask by The Crafter’s Workshop: Microbial TCW359 (See other lovely masks HERE!)

IMG_4504 (Large)

The lovely background paper is a PP by Amy Tangerine / American Crafts – Yes, Please – Priority IMG_4506 (Large)The embellishments are out from my drawers! There are some Wood Veneers, Sequins, various brads, punched items and chipboard!
IMG_4511 (Large)

Actually – the only patterned paper is just the background paper! LOL
We are excited what you will create!

Und hier ist er – der April! Anfang eines neuen Jahres geht das immer schnell mit den Monaten und schwupps – schon wieder Weihnachten😉 Außerdem wurde der März zum einen der kältesten Monaten seit Beginn der Wetteraufzeichnung in der UK “gekührt”. Brrr

OK, aber was heißt das für uns Scrapper? Wenns kalt ist, bleibt man schööön im Kämmerchen und scrappt! Und damit das auch leicht von der Hand geht, habe ich euch heute den Monatsstarter für April 2013 mitgebracht (siehe oben)!

Meine Version hat nur vier anstelle von fünf Fotos – aber das ist wie immer euch überlassen und wird nicht “bestraft” – versprochen!

Auch müsst ihr nicht nur ein PP verwenden (als Hintergrundpapier: Amy Tangerine / American Crafts – Yes, Please – Priority) und auch die drei großen Kreise (von The Crafter’s Workshop: Microbial TCW359; weitere Masks gibts HIER) müssen nicht mit Strukturpaste gearbeitet sein. Die Embellishments sind bei mir wieder sehr exzessiv vertreten – muss natürlich auch nicht sein!

Ihr habt einen Monat Zeit für euer Layout! Stellt es ins Forum HIER ein und ihr seid automatisch mit im Lostopf, aus dem am Ende des Jahres eine glückliche Gewinnerin ausgelost wird! Und je mehr Monatsstarter ihr mitmacht, desto höher ist bekanntlich die Wahrscheinlichkeit, zu gewinnen!

10 thoughts on “Sailing on Clouds – Monatsstarter April 2013

  1. wow – dein layout ist mal wieder ober klasse! ein toller monatsstarter noch dazu!! vielleicht traue ich mich auch endlich mal dran😉
    liebe grüße und einen schönen tag
    jana

  2. Ein wunderschönes Layout mit einem genialen Titel!
    Aber wo ist denn das schöne Seitenstartfoto hin?
    Freue mich doch immer so, wenn es ein neues tolles landschaftsfoto aus England gibt.

    GLG Ines

  3. Gorgeous! Fab sketch and fantastic page, Daphne!!! LOVE everything about it: the papers, colours, your choice of embellishments etc … everything goes together just perfectly!

    Ich hab’s ja schonmal gesagt: Der Sketch an sich ist schon der totale Hingucker, aber das LO, das Du draus gemacht hast ist wirklich der Oberhammer!!!🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s